Otsing sellest blogist

pühapäev, 13. detsember 2009

JAANUARIST UUED PLAANID

Vahepealne Puhkus, Põskkoopapõletik ja Seagripp küll eriti ei soosinud sporditegemist, aga vaatamata kõigele sai plaane tehtud küll ja veel. Tänane seis on selline, et olen registreeritud koos kahe kaimuga kahele võimsale üritusele eelolaveal suvel ning peatselt teen teatavaks ka millega tegu. Kinnitan, et Pühajärve triatlonile ei jää need kaks kindlasti mitte alla. Peagi algab Inimene Suudab 2 (IS2).

Möönan, et minu iseloom on ilmselt selline et nagu noored ütlevad, "niisama tühja passida ei kannata". Ja niisama tühja rapsida ka nagu mitte. Selge see, et sport kui selline pole tühi-tähi. Aga ilma eesmärgita ei kipu mul need asjad eriti laabuma. Kossu ja jalkat võib heas seltskonnas alati mängida. Aga tegeleda mõne vastupidavust nõudva spordialaga nii et sihti silme ees pole - mina nii ei suuda. Pardon.

Vahepeal on hea hulk vett merre voolanud. Kaalu pole juurde praktiliselt juurde tulnud, sporti olen teinud väga vähe ja viimased kuu aega eelpool nimetatud põhjustel üldse mitte. Hästi põnev on olnud töises plaanis ja muidu on ka kõik kenasti. Väike köha on jäänud veel - aga H1N1 veteranid teavad rääkida, et selle popi haiguse puhul on köha kohal kolm nädalat, isegi kui haigus ise võib 4 päevaga kehast välja minna, nii nagu minuga juhtus. Samas - ega ma pole 100% veendunud ka, kas oli seagripp või mitte, aga kui lugeda Postimehes ilmunud nn. "Seagripi sõbra meeles-pead", siis olid kõik sümptomid olemas küll.

Igal juhul, kõigile neile, kes praegu on haiged - soovitan palju juua ja kindlasti palaviku päevad kodus olla, et viirust mitte levitada ja rahulikult terveks saada. Kiiret paranemist!

2 kommentaari:

  1. Mu vaist ei petnud mind ;)
    Lugedes ühe sinu spordisõbra blogi, oli üks neist üritustest lihtne ära arvata. Teiseks ürituseks mõtlesin esialgu H100, aga siis tuli meelde, et sa rohkem maanteemees...
    Hea valik igal juhul ;)
    Go Tomm go!

    VastaKustuta
  2. "Vahepeal on hea hulk vett merre voolanud"

    Eisaamitte vaikkiolla.

    Autor on sundimata kasutanud minu blogi nime :D.
    Vahest ei panda pahaks, kui panen siia lingi http://vettmerre.blogspot.com/.
    Seal avaldan vahelduva eduga oma 70ndatel aastatel peetud päevikut.
    Eduka blogi üks nõue on kirjutada igapäevaselt.
    Eduka blogi teine nõue on huvitava sisu olemasolu.
    Tomil ja minul on ilmselt teine punkt täidetud, IMHO, aga igapäevasusega on veel kasvuruumi. Mõtlen aeg-ajalt, et paluks kellelgi minu päevik Wordi teisendada. Ehk mõnel töötul või huvilisel, aee!, on aega ülearu käes?

    Tom! Vahva, et taas meid põnevile ajad. Jätkan ikka siia klikkamist.
    Blogimise eeskirju täita jõuavad vähesed, jäägu meiesugustele õigus neid vabalt tõlgendada ja uusi luua.

    VastaKustuta