Otsing sellest blogist

reede, 20. märts 2009

KIIRE JA OLULINE SISSEKANNE

Lugupeetud lugejad, head sõbrad, armsad kaasteelised. Ma soovin Teile ilusat ja armast kevadet, mis täna nii lahkesti algas. Kevadetunnet südamesse ja kargust ja selgust meeltesse.

Me mängime isaga alati kevade alguse puhul Musumäel karjapasunaid. See on traditsioon, mis on päris ilus. Iga kord enne kevade alguse signaali on selline kevadetunne südames ja väike värelus hinges. Ma ei oska öelda, mis see on. Aga see on mõnus. Selline tunne on ainult üks kord aastas, sel päeval ja sel tunnil, mil kevad algab.

7 kommentaari:

  1. Mul on ka üks kiire ja oluline teadaanne. Nimelt: ma ei mõista inimesi, kes ei vasta neile saadetud kirjadele. Ma pöördusin sinu poole kord ühe kirjaga, tegemist oli tervele hulgale inimestele üliolulise sündmuse kajastamisega, ja sa lihtsalt ei vastanud. Eestimaa jäi sellest nupukesest tol hommikul ilma: ja sina olid see jumal, kes otsustas, et pole vaja. Vaevumata isegi vastama või mingit labast seletust leidma. Ma ei mõista selliseid inimesi. M.H.

    VastaKustuta
  2. Kulla M.H. meile tuleb päevas üle 100 kirja. Üle 100 väga olulise sündmuse. Igas saates on 4-5 intervjuud, mis tähendab, et konkurents ühele teemale on väga suur. Selge on see, et kõik temad lihtsalt ei mahu saatesse ja mul on kahju, et Sinu teemaga nii juhtus. Meie otsustusprotsess teemade valikul ei taandu ühele inimesele. 2 saatejuhti ja toimetaja langetavad otsused, millised teemad lähevad saatesse ja millised mitte. Seega on otsustajaks 3liikmeline troika kui soovid. Võin Sulle ka kinnitada, et Terevisioonis ei pea ennast Jumalaks mitte keegi. Mul on kahju, et Sa mind ei mõista, aga midagi pole parata.

    VastaKustuta
  3. M.H. täiesti teemavälin lalisemine.

    Aga mis ma öelda tahtsin, et Toomas, sa oled juba päris mitu kuud treeninud, kuidas kaalunumbrid ja enesetunne muutunud on?

    Märten

    VastaKustuta
  4. Issand kui loll ja nõme võib olla mõni inimene ikka - ma pean silmas siis M.H.-d. Katsu üle saada oma kiuslikust igisemisest. Toomase blogi pole kindlasti koht, kus hakata vinguma. Ju Sul siis ikka ei olnud nii lahe üritus. Või Sa sellepärast vingudki, et keegi Su "lahedale" üliolulisele üritusele ei tulnud...
    Tomm,Sulle edu ja ära lase ennast sellistest igisevatest opakatest segada!

    VastaKustuta
  5. Ma kunagi kavatsesin kommenteerida seda kommentaari, aga loobusin. Nüüd võtsin ennast kätte. Seisus kohustab. Krt, kui sa peaksid ise seda tööd tegema ja kõikidele kirjadele vastama, sa lõpetaksid sekretärina hullumajas. Nii et kõige esimene kommenteerija, sinuga räägib terevisiooni jumal, välk sulle nimetissõrme ja ping puusa, ära kobise.

    VastaKustuta
  6. vigade parandus:
    * pind puusa
    PS. ja karvutut kubet.

    ma võin seda endale lubada, sest ma olen toimetuse kõige haisvam töötaja.

    VastaKustuta