Otsing sellest blogist

kolmapäev, 11. märts 2009

31 TREENING: UJUMINE

Ma käisin täna hambaarsti juures. Ja siis kui dr. Liiv nii kenasti minu hammast parandas (aga ta on väärt arst ning oskab oma tööd suurepäraselt) mõtisklesin mina selle peale, et triatloniks treenimine on veidi nagu hamba puurimine. St et kui Sinu hammast parandatakse - siis on oluline, et see tehakse täiesti korda ja puhastatakse enne plommi panemist korralikult ära. Mõistagi on iga puhastus (loe puurimine) valus, aga samas kui Sa seda ära ei kannata, siis hammas korda ei saa ja hiljem on hullem.

Veidi samamoodi on ilmselt selle triatloniga ka, vahel on isegi vähe valus treenida, aga samas - kui Sa iga trenni korralikult ei tee ja tõsiselt ei võta, siis lepime kokku, seda triatloni ei läbi ka.

Nii ma siis täna läbisin korralikult oma kilomeetri ja üritasin keskenduda korrektsele tõmbele. Kuna ma tegelikult täna treenima ei pidanud ja tegin ühe lisa trenni, siis ma lubasin endale teatavat kõrvalekaldumist treeningkavast. St ma ujusin 1000 meetrit saja meetri kaupa ja iga saja meetri järel puhkasin u 30 sekundit. Tõsi, pärast esimest 100 meetrit vähe rohkem - sest sain tuttavaks minu rajal ujunud delfiiniga. Ja ajasin taga kaks sõna juttu. Delfiin oli endine Eesti koondise mees, 27 aastane ja väga kiire. Ma kohe alguses vaatasin, et kes see vend on, kes minust nagu postist mööda ujub - mis iseenesest ei ole muidugi eriti raske :), aga siis saingi aru, et kui Sinust möödub nagu postist Eesti kehtivaid rekordeid ujunud kutt, siis pole asi väga hull. (Pärast ujus muidugi üks tüdruk ka minust mööda ja see oli juba hullem, aga sellest ma ei taha rääkida). Muide, Delfiin ujus 4 km - nii et minu kilomeetrine treening on selle kõrval lapse lalin, aga ta lubas treenida võistluste jaoks - st liigub tippu tagasi - igal juhul hoian talle selleks pöialt ja usun et ta saab hakkama.

Igal juhul on ujujad toredad tüübid ja ma loodan et kunagi ujun ma ka umbes kolmandiku kiiremini kui täna. Kui nii juhtub, siis on isegi väike võimalus Pühajärve triatlonil, 8. augustil veidi keskmisest kehvem aeg saada...

1 kommentaar:

  1. Oled juba piisavalt neid 1km trenne teinud. Võiksid vahelduseks mõne pikema otsa ka teha nii 2-2.5km.

    VastaKustuta