Otsing sellest blogist

teisipäev, 24. märts 2009

38 TREENING: SPORTLIK PEAVALUTABLETT

Eile pealelõunal valutas pea, üsna vastikult sealjuures, aga kuivõrd treening oli planeeritud siis ma ei lasknud peavalul ennast segada ning läksin lahedasti treeningusse. Mis juhtus oli see, et pärast 100 m peavalu lihtsalt katkes nagu lõigatult. Ja enesetunne paranes oluliselt.
Ujumises läbisin rekordilised 1300 m. Rekordilised siis minu jaoks, mitte teiste jaoks eksole - rääkisin ujulas ühe vana sõbraga, kes ütles et tema ujub igakord 3 km...



Ja oluline on märkida, et ma läbisin seekord distantsi oluliselt kiiremini kui tavaliselt, milles põhjus oli, seda ma ei oska öelda. Ujusin ikka oma kava, harjutusi suures jaos. Kui tavaliselt ma plätserdan basseinis umbes tunnikese, siis seekord läks 50 min - kusjuures distants oli ju 300 meetrit pikem kui tavaliselt on. Ma kahtlustan et kasu oli ikkagi sellest laupäevasest treeningust koos Deaga, kes kuidagi suunas mu mõtlemise ehk õigesse soonde - ujumist silmas pidades. Üritasin siis üle 3 hingata mõlemale poole ning samuti tegin vahepeal mitu korda vetteväljahingamisi - mis aitab keha ventileerida. Ujusin otse ja seda oli hea jälgida, sest poole trennist olin üksinda rajal ja ujusin täpselt raja keskel oleva triibu peal. Hingasin sujuvalt külgedele.

Hea oli. Eriti pärast trenni.

4 kommentaari:

  1. Kas siis ujumistreeneri nimi oli ikkagi Dea või Eda? :)

    VastaKustuta
  2. Huh, tänud tähelepanu juhtimas, parandasin ära, muidugi Dea, Dea Oja!!! Minu viga!

    VastaKustuta
  3. Väga pole su tegemisi väga jälginud, aga tundub, et enamuse ajast veedad sa basseinis või spinnguratta otsas. Kas jooksukilomeetreid ka koguneb?

    VastaKustuta
  4. Raxile. Praegu veel suhteliselt vähe, aga tõusvas joones, aprillist üsna palju rohkem kui seni. Tomm

    VastaKustuta