Otsing sellest blogist

kolmapäev, 18. märts 2009

35 TREENING: SPINNING LUMES

Eile õhtul käisin Myfitness'is Spinningus. Mulle see mäkketõus meeldib, aga ma nimelt treenin justnimelt rattaga mäkkesõitu. Ja miks see mulle meeldib? Sellepärast et 45 minutit on sellist aktiivset irdumist reaalsusest. Irdumist igapäevaprobleemidest, muredest, rõõmudest ja kõigest. Need 45 minutit on täis võitlust. Võitlust endaga, mitte kellegi teisega ja head positiivset trenni. Mängib vali muusika, selline tulemust tõstev rütm, treeningsaalis viibib innustav treener Kristjan. Teised kaasvõitlejad võitlevad samuti endaga ning rühivad mäest üles. Pulss tõuseb. Läheb raskemaks, kogu aeg keerad raskust juurde, vahepeal läheb tempo kiiremaks, rütm kiireneb. Paljudel, sealhulgas minul on raske, higi jookseb. Lonks vett ja edasi. Kuni märkamatult on 45 minutit läbi. Oled jõudnud oma kujutletava mäe otsa, oled ennast ületanud. Aega ei ole kulunud rohkem kui 45 minutit ja tulemus on käes. Rahu. Rõõm. Uhkus. Lihassurin. Mõnu. Hea tuju. Need on märksõnad, mis pärast trenni Sind valdavad. Äge!

Ja pärast lõõgastavaid veeprotseduure, millised käivad alati treeningu juurde, pärast riietevahetust kui hakkan väljuma oma treeningsaalist. Vahetan paar sõna ühe toreda trennikaaslasega ning selgub, et ta läheb veel ühte spinningusse. St teeb kaks trenni järjest - veel 45 minutit. See on minu arvates tõeline tublidus. Tõeline trenn. Pean võtma eeskuju. Ja ilmselt võtan ka. Muide, aprillis on millalgi kahe ja poole tunnine spinningumaraton. Kui mu treener lubab, siis ma tahaksin ka sellest osa võtta. See tundub mõnus, kuigi ilmselt ka hetkel adumatult raske. Aga milleks on raskused? Sellele ma vastan augustis :)

Ahsoo, ja miks spinning lumes oli tüki pealkiri? Sellepärast et õues, treeningsaali akna taga olid lumehanged.

2 kommentaari:

  1. Ma vaatasin Su spinningu treeningvideosid ning mul tekkis küsimus- kas Sa sõidadki tavaliste jooksusussidega või oled nüüdseks juba spetsiaalsed rattakingad ikka muretsenud? Ses mõttes, et olen ise mõlemad variandid ära proovinud ning rattakinga ja pedaaliga on ikka võrreldamatult parem ja õigem sõita. Ilmselt juba tead seda kõike tänu oma treenerile, aga ma ei saa jätta kasutamata võimalust targutada veidi :) Tegelikult ma ei tea sedagi, mis rattaga Sa triatlonit läbima lähed, aga iseenesest on olemas rattakingad, mille alla saad panna nii spinninguks sobivad SPD klotsid kui ka maanteeratta pedaalide jaoks sobivad klotsid. Täpset firmat kahjuks ei mäleta, kes selliseid kingi teeb. Samas kui Sa muidu sõidad isikliku maastikurattaga, siis ehk mõttekas ka triatlon lausa maastikukinga ja -pedaaliga läbida. Aga eks Sa ise vaata, need lihtsalt minu kaks senti :)
    Go, Tomm, go! Raiko.

    VastaKustuta
  2. Tänud Raiko. Ma pole veel seda jalanõu väljaminekut teinud jah. Sõidan tavalise jooksu tossuga. Aga mul on tunne, et aprillis tuleb see ära teha, sest et siis on tänavatele minek kah. Triatloni läbin ilmselt maanteerattaga, aga harjutan alguses vähemalt kindlasti maastiku omaga. Võtan Su soovitusi arvesse. :)

    VastaKustuta