Otsing sellest blogist

esmaspäev, 9. märts 2009

29 TREENING: ENESEÜLETUS, MIDA TEISED EI NÄE


Mõtisklesin täna treeningus ühe väikese nüansi üle. Olin ujunud täpselt 1000 m - ujuda jäi veel 100m krooli ja 100m konna. Ja siis ma mõtlesin, et kas kõik need teised inimesed kes ujulas on saavad aru, et tegelikult ma olin täna tubli. Olin tubli sellepärast, et olgugi et ma eriti ei jaksanud trenni minna, ikkagi läksin - ujusin korralikult oma harjutusi ja tegin kõike nii nagu peab ja isegi veidi püüdlikumalt kui peab. Ja siis ma jõudsingi selleni, et teised minu eneseületust ei näe. Neil on kõigil oma väikesed eneseületused mida nad iga päev teevad ning tegelikult on nemad ka väga tublid kui mitte tublimadki veel, sest me ju ei tea kui palju keegi ujus eksole....

Jutu mõte on selles, et päeva lõpuks ongi eneseületus hea sõna - basseinis, jooksurajal, rattaseljas, tööl, kus iganes - ei võistle me mitte teistega, vaid endaga. Me ise oleme enda kõige suuremad liitlased ja kõige suuremad vaenlased. Suurim võit, mida on võimalik saavutada - on alistada ennast. Inimene suudab!

3 kommentaari:

  1. Mainisid ühes Tv lõigus, et pulssi ei saa ujudes jälgida. Polari kellad töötavad ujudes väga hästi, tuleb vöö ainult rohkem pingule tõmmata. Olen aastaid ujudes pulsi vööd väga edukalt kasutanud.
    Triatloni lehel on hulk võistlusi kirjas. Kas on plaanis ka enne 08.08. mõnel lühema distansiga võistlusel osaleda, et saada ettekujutus võistlusest?

    VastaKustuta
  2. Tere, hea teada - äkki peaksin ka proovime seda varianti. Mul on Suunto kell, aga kõigi eelduste kohaselt peaks see ka töötama. Hetkel ma ei oska võistluste kohta öelda - peakski Ain-Alarilt uurima. Arvatavasti mingeid pikemaid otsi tuleb teha küll - muidu võib see Pühajärve esimese hooga veidi ehmatava olla :)

    VastaKustuta
  3. Suuntol ei tööta vees kella ja vöö vaheline ühendus, see oli ka põhjus miks valisin Polari.

    VastaKustuta