Otsing sellest blogist

neljapäev, 26. märts 2009

39 TREENING: RATTAMARATON

Tänase spinningutreeningunimi oli Maraton. Miks? Ma tõesti ei oska öelda. Võib-olla sellepärast, et ta kestis ühe tunni. Ma küll ei oska arvata kas selle tunni jooksul me läbisime n. veidi üle 40 km või mitte või kas ratta puhul on üldse maraton 40 km või on see 87 km? Aga igal juhul selline see nimi oli ja täitsa toredalt raske oli ka.

Treener oli Evald, treeningpaik oli Myfitness Viru spinningusaal, trenazhöör oli Taanis tehtud ja punane. Mul olid esimest korda õiged rattariided - püksid, millega ei olnudki valus sõita, sest pepu peal olid pehmendused - õiged rattapüksid seega. Ja rattasärk - mis oli ka minu meelest väga lõbus. Aga seda ma ütlen küll, et kui rattaga sõitmiseks läheb, siis tasub kohe vaadata omale need pehmendustega õiged rattapüksid, muidu on järgmine päev selline natukene veider ja ebamugav tunne ning ega trenni lõpuski liiga mugav enam pole. Seekord oli sõita väga mõnus, hoopis teine asi kui tavaliselt. Ja natukene oli motivatsioon ka suurem.

Muide, mu spinningutreeningud on märkamatult siis ka pikenenud. Kui enne kestsid nad umbes 40 minutit, siis nüüd 60. Ujumisega on samamoodi - distantsid muudkui kasvavad - ma loodan et ma lähen tugevamaks ka ja sitkemaks, kuigi praegu pole seda küll veel kusagilt paista.

Ja lõpetuseks, mul on armas naine ja kaks vahvat koera. Selle tahtsin ka siin päeva lõpuks hingelt ära öelda. :)

1 kommentaar:

  1. Tere Toomas,

    Sa küsid, et miks ninetatakse seda maratoniks?
    Mitte sellepärast, et kestab 1 tund. Vaid pigem harjutuste iseloomu tõttu. Upihill treening, kus sa eelnevalt käisid koosneb peaasjalikult tõusuharjutustest. Suhteliselt suur koormus nii püsti asendis kui ka istudes.

    Maratonis on ka tõusud, kuid tehakse ka kiirendusi, jumpse, intervallharjutusi. Käiakse läbi kõik põhielemendid mis ühes tavalises rattamaratonis ette tulevad.

    Spin intervall ja uphill on spetsiifilisemad kui maraton treening. Kestavad ka 45 minutit ainult.

    Edu treeningutes!
    Rain

    VastaKustuta