Otsing sellest blogist

esmaspäev, 20. juuli 2009

96 TREENING: UJUMINE VABAS VEES!


Laupäeval ujusin ma siis esimest korda vabas vees. Täpsemalt Viljandi väikeses järves - Paala järves. Alguses oli natukene hirmus kui ma päris aus olen. Või isegi mitte hirmus, aga harjumatu, ütleme nii. Vesi oli kalda ääres soe, kohe kui poist mööda ujusin tuli sisse esimene allikas, mis tõi endaga kaasa ka külmema vee. Alguses lõi see nö veidi hingeldama, selline külma vee juurdevool. Aga kuivõrd ma olin sellega umbes arvestanud, siis päris jalust see mind ei rabanud. Oluline ongi tegelikult säilitada rahulik hingamine ning siis on kõik tiptop.

Nii, esimese hooga mõtlesin, et teen järvele lihtsalt tiiru peale, aga kuna seal vahepeal olid mingid vesiroosid ja vesikupud, mis kui Sulle vees ettejäävad on tüütud, siis ma veidi muutsin trajektoori ning ujusin puhtas, vabas vees kahe ujumiskoha vahel sellise L tähe kujulise ringi - edasi ja tagasi. Tulin välja, mõtlesin natukene ja läksin ujusin kohe veel. Seda korda siis ujusin risti üle järve. Ja nüüd väike nõuanne kõigile järves ujujatele: kui te välja tulete, siis ärge tulge läbi rohu või rannaäärsete taimede kui vähegi võimalik või valige selleks veidikenegi ranna moodi koht. Tõmbasin välja tulles veidi omal näpu katki ja ilmselt vastu mingit lõikeheina või ma ka täpselt ei tea, mis taimed seal kasvavad. Hea uudis on muidugi see, et mitte tõsiselt ja tänaseks on Triin ravinud mu käe praktiliselt täiesti terveks. Anitseptik, hõbeplaaster olid ka head abimehed muidugi. Aga seda väikest äestamist ikka juhtub. Kui ikka hööveldada, siis juba nii et laaste ka lendaks, eksole :)



Nii, aga mõnus on järves. Tegelikult ma ütleksin oluliselt mõnusam on järves ujuda, kui basseinis. Nüüd ma ehk kõlan veidi kohtlaselt - mõistagi ma olen ka varem erinevates järvedes, jõgedes ja tiikides ujunud, aga ma pean silmas just sellist tõsisemat krooli ujumist, mitte mingit "oi-kui-hea-kastame-ennast-korra-sisse-ja-teeme-10-ujusmisliigutust" stiilis asja. Ootan juba suure põnevusega järgmist homset, mil ma suure tõneäosusega jätkan ujumist järves ja seda juba üsna teisel tasemel kui oli mu laupäevane katsetus.

Aga seniks - mõnusaid vihmapühasid kõigile ja toredat esmaspäeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar