Otsing sellest blogist

laupäev, 18. juuli 2009

95 TREENING: JÕULUMÄEL TAAS, RATASTE JA SÕPRADEGA

Nii, minu sõber Tanel ning ta abikaasa Eva tulid meile metsa külla ning me otsustasime lisaks sellele, et näidata neile looduskaunist Pärnut, mis muide sel aastaajal lõhnab pärnade järele nagu ei miski muu, viisime me nad ka Jõulumäele sportima.

Triin ja Tanel sõitsin maastikuratastega, Eval olid kaasas rulluisud ning mina tuhisesin oma maanterattaga, mis on ikka mõnusalt kiire aparaat küll kui ausalt öelda. Sel korral olin ma Jõulumäel juba taibukam, kui esimese ringi ära tegin, mis oli Taneliga koos nö soojenduseks, siis võtsin sisse korraliku tempo - umbes sellise 27 km/h ning katsusingi sellise tempoga rada läbida. Mõistagi see igas aspektis ei õnnestunud, oli kiiremaid lõike, aga loomulikult ka aeglasemaid. Aga võib öelda, et ma sõitsin, enda meelest vähemalt, märksa targemini kui eelmisel korral. St mäest alla väntasin aga kiirust juurde ning mäest üles vahetasin aegsasti oluliselt kergema käigu vastu, et jalgade töö rütm säiliks ning samas kiirus väga palju ka ei langeks. Väsisin oluliselt vähem.

Kokku sõitsin sel korral tund kakskümmend ning edasi läksin ujuma. Mitte siis nö treeningujumist tegema aga supluselaadset ujumist.

Pean möönma, et kui ikka Eestis on suvi-suvi - st päikese ja sooja mereveega, siis pole ausalt öeldes paremat olemaski. Ma ei kujuta praegu ette tõesti ühtegi paika, mis oleks ilusam või kus ma meelsamini oleksin. Eesti on maailma kõige ilusam suvepuhkuse veetmise oaas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar