Otsing sellest blogist

reede, 10. juuli 2009

91 TREENING PÕRMUSTAS MU VAIMUVÄLGATUSED HEAST RATTAVORMIST

Praegu käib Tour de France 2009. Ning eile mõnusas seltskonnas paika pandud treeninguplaanid Priit Salumäega olid innustust leidnud just sellest samast maailma olulisemast rattavõistlusest.

Igal juhul kohtusime me täna kell 14 Kadriorust ning võtsime suuna Tabasalule. Algus oli hea. Saime ilma olulisemate viperusteta linnast läbi, palju liiklust ei olnud.

Sõitsime Kalamaja kaudu Stroomi randa, sealt edasi Paldiski mnt.-le, Rocca-al Mare kaudu edasi Tabasalu peale. Kuigi vahepeal pidasin ma suhteliselt hästi Priiduga sammu või ratast või tempot - või kuidas iganes seda rattaga ühessõitmist nimetatatksegi, siis Tabasalu mägi tõmbas mu jõust tühjaks. Hea oli, et üles sain. Okei, tuul oli muidugi karmilt vastu jne, aga midagi oli ka minus - ja sellega ma ei saa rahul olla. Tabasalust keerasime Harku poole, veidi taastusin Priidu tuules sõites, aga kõigele vaatamata olin ma punases. (Nii nimetatakse kustunud sportlast :))

Muidugi suutsin ma panna ka sel korral pikad dressid selga, mis oli ka selgelt vale valik, sest oli palav! Ainus hea trenni juures oli see, et Priit oli kaasas, kes aitas ning õpetas kuidas koormusega toime tulla, teisalt muidugi mu ratas - Scott Speedster S40, mis pärast väikest hooldust lausa lendab - kui ainult sõitja ka vähegi hea oleks...

Keila (Paldiski) mnt.d pidi Tallinna poole tagasi sõita oli küll puhas lust, aga ikkagi olin läbi. Tuul oli kenasti tagant ning tippkiirus 62,9 km/h tuli mäest alla sõites. Vastutuul aga kõigele vaatamata karm nähtus. Kui selline peaks Pühajärvel tabama, siis on mitte ainult minul, aga ka kõigil teistel triatleetidel ilmselt üsna raske sõita.

Aga tänased statistilised näitajad olid siis sellised. Treeningu pikkus, 1 tund ja 45 minutit. Kilometraaž 45,15 km. Keskmine kiirus 26 km/h. Ja väga läbi võttis. Aga ega midagi, tuleb aga edasi harjutada.

Üks oluline uudis on veel. Täna ostsin omale uued jooksuketsid. Olen käinud nüüd mõnda aega poodides ja proovinud väga erinevaid tosse. Aga midagi väga sobivat siiani polnud leidnud, sest jalg on lai nagu labidas ning vaja on hästi laia liistuga tossu. Igal juhul tänud mu armsale Trincule ning muidugi Mari-Liisile ja Gerdile, kes mu murega tegelesid ja mind ses küsimuses nõustasid on mul nüüd uued jalanõud, Nike Air Zoom Structure Triax+ 11 ketsid, mis näevad välja sellised:

Loodan et nendega on hea joosta ka, igal juhul annan märku, mida nad jalas teevad. Ja peangi hakkama neid korralikult sisse kandma ja jooksma. Tõenäoliselt homme teen juba pikema jooksutreeningu. Nüüd on meil võimalik Trincuga koos hakata jooksutrenni tegema ja meil on tõsine plaan hakata ka koeri jooksutama. Nemad seda ise veel ei tea, aga varsti saavad teadma. Nii. Aga kell on palju - Teile kõigile mõnusat õhtut ning uute kohtumisteni virtuaalses reaalsuses!

3 kommentaari:

  1. Kui kellelgi on P-triatloni tiimis jooksja veel puudu, siis ma võiksin selle osa enda peale võtta. :)
    Tahaks osaleda, aga ujumine käib üle jõu, nii, et võistkondlik osalus oleks variant..
    Edu treenijatele!

    peep

    VastaKustuta
  2. Vabandust, läks vale postituse alla :) Aga kustutada ka ei saa.. tahtsin hoopis eelmise treeningu posti kommentaaridesse kirjutada.

    peep

    VastaKustuta
  3. ootan uudiseid ketside kohta
    mul ka jalad nagu pardil ning otsin sobivaid tosse.
    Lisaks ka see moment, et kannataks asfaldil põrutada nii et lõpuks vibra sisse ei tuleks.

    VastaKustuta