Otsing sellest blogist

laupäev, 18. juuli 2009

93 TREENING: JÕULUMÄE JA RATAS MÄGEDES

Esimene treening Jõulumäel oli päris karm. Ma poleks osanud oodata, et mäed võivad nii toredasti mahlad välja võtta. Jõulumäel on niisiis selline asfaltrada metsa sees. Umbes nagu suusarada, aga suvel lihtsalt peegelsile asfalt ning hästi mägine, üles alla kogu aeg. Tõenäoliselt oli pulss selles treeningus üsna üleval, aga antud momendil - kui treenitud on pool aastat - me sellepärast enam niiväga ei muretse ka. Mägede kogemust mul maantekaga siiani korralikku polnud ning nüüd sain selle kätte küll.

Oluline on minu arvates töötada nii tõusudel kui laskumistel. Võib ju mõelda küll, et kui mäest alla, lased tirri (ei vänta, vaid veered vabakäiguga), aga eriti mõistlik see pole. Sest peagi algav tõus on siis oluliselt raskem. Tegelikult esimeses Jõulumäe treeningus ma seda veel eriti ei osanud jälgidagi, nagu ka seda, kuidas ja milliselt valida trajektoori. St sõita võiks nii, et mäkke minek oleks võimalikult kergem ning et sellega kulutad ennast võimalikult vähe.

Triin sõitis rahulikult samal ajal maastikukaga, mina uhasin muudkui aga mägesid. Kokku möllasime sel toredal Jõulumäe rajal u tund nelikümmend viis. Läbisin 47 km ning keskmine kiirus oli 27 km/h. Aga pärast seda möllu olin ka üsna väsinud, sest ega ma eriliselt ei osanud ennast hoida ning mäed võtsid üsna läbi kah. Maks kiirus tuli kusagil 49 km/h.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar