Otsing sellest blogist

reede, 27. veebruar 2009

SÜNNIPÄEVA SISSEKANNE JA 24 UJUMISTREENING

Kõigepealt, saan täna 30 aastaseks ja see on mõnus. Sünnipäev meeldib mulle. Eriti kui inimene saab 30 - siis on ta sõnal juba veidikene kaalu ka, loodetavasti :)

Teiseks tahan kirjutada eilsest treeningust, mis läks väga pahasti. St ujumises olin ma enneolematult nõrk. Ei klappinud kohe miski, edasi läksin aegaselt, keha vänderdas, käsi valutas, alatasa tõmbasin vett kurku. Ühesõnaga täielik pehmo. Ilmselt tuleb siit süüd veidikene otsida ehk reisiväsimusest, mis pärast Londonis ja eriti Brightoniskäiku mind valdas. Aga ega ma sellest ka eriti hooli, et trenn eile hästi välja ei tulnud. Sest ma jätkan treeningutega ning järgmine treening tuleb juba parem. Liiatigi on täna vägagi hea tuju ja nii võikski jääda.

Seega, uute sissekanneteni ja nüüd taastub taas normaalne treeningrütm, ehk siis võrdlemisi tihe. Ilusat päeva Teile kõigile!

10 kommentaari:

  1. Palju palju õnne suure juubeli puhul :P!!!!

    VastaKustuta
  2. Palju õnne, Toomas !!!
    Ka mul oli just juubel, 25, üleeile !!!
    Aga minu sõnadel veel pole kaalu :)

    Edu siis treeningutega ka uuel eluaastal !!!

    VastaKustuta
  3. Ka minu poolt palju jõudu, jaksu ja õnne!!

    VastaKustuta
  4. Palju õnne ning jõudu ja jaksu edasistel treeningutel.

    VastaKustuta
  5. Soovin südamest palju õnne, jõudu ja tervist oma unistuste ellu viimisel! Angela

    VastaKustuta
  6. Toomas,
    Palju õnne suure juubeli puhul! Kuidagi on läinud nii et olen aktiivne lugeja ja kaasaelaja :) väga tubli, viis pluss! Simmo

    VastaKustuta
  7. Palju õnne ka minu poolt! Meil oli ka eile pidu, minu tütar sai 3 aastaseks! Eks seegi saavutus omaette, et olen juba 3 aastat ema;-) Mul nimelt 8 kuu vanune poeg ka ja olen üritanud nüüd ka ennast liikuma uuesti saada. Käin suusatamas, uisutamas (seda meenutavad endiselt sinikad kõikjal kehal) ja teen päris tublilt kepingut. Elan ka Sulle väga kaasa blogi teel ja saan ka ise jälle jõudu jätkata oma väikest treeningut. Palju edu ja ennekõike mõnusat enesetunnet igaks päevaks!
    Katrin

    VastaKustuta
  8. Palju õnne.

    Mul täna oma pojal ka sünnipäev. Ta saab nüüd kohe poole tunni pärast 7.
    Käin siin vaikselt lugemas ja mõtlesin nüüd, et tulen ka Pühajärvele.
    Hakkan siis ka trenni tegema. Täna juba 20 km suuska tehtud.

    VastaKustuta
  9. Palju palju õnne! Loodame siis tõesti, et see et neljakümnendad jooksevad, lisab sõnadele kaalu :)

    VastaKustuta