Otsing sellest blogist

teisipäev, 10. veebruar 2009

17 TREENING: SPINNING TÄHENDAB RATAST

Minule kui kunagisele harrastuskalamehele oli esimese hooga sõna Spinning suhteliselt võõrastav. Mis mõttes rattatrenn - kui tegelt võiks see hoopis tähendada teatud kalapüügiterminit. Aga no minugi poolest. Kui on selline ühiskondlik kokkulepe sündinud, et spinning on ühine sisetingimustes sooritatav rattatreening muusika saatel, väikeste valguskunsti lisadega - siis olgu spinning.

MyFitnessis käisin seda tegemas ja suure tõenäosusega jätkan spinninguga nii kaua kuni ilmad täitsa soojaks lähevad ning isegi vist ka siis - kui ilmad soojad on - tuleb vahel spinningus käia. Tuleb siis positiivses mõttes, sest oli jällegi tore trenn. Tõsi - kuivõrd mu pulss peab olema endiselt algajale kohaselt 120-130 vahel - siis ma ei teinud kaasa kõiki ülesmäge minekuid. Spinningus tähendab Uphill (aga just sellist versiooni spinningust ja tegib) mägist trenni - mis simuleerib tegelikku mägiteedel sõitu. Aga sellele vaatamata oli hiiglama vahva.

Treeningus oli palju toredaid inimesi, kellest ma peaaegu kedagi ei tundnud, aga polegi vaja tunda - koos treenida on äge. Ja tekkib tahes tahtmata selline solidaarsuse tunne - seletamatu ühistranss - kus eesmärgiks on keskenduda treeningule ning jõuda võiduka lõpuni. Treeneriks oli Kristjan (kui ma nüüd nime segi ajasin, siis palun vabandust) - aga pean möönma, et Kristjan oli hea treener, parasjagu nõudlik, lõbus, innustav jne. Igal juhul hoidis ta seda treeninggruppi kenasti peos ja mulle tundus, et kõik olid vägagi rahul pärast 45 minutilise treeningu lõppu. Nii ka mina.

4 kommentaari:

  1. Tere. Kui kaua sul see 120-130 pulsiga baasi ladumine kestab?

    VastaKustuta
  2. Tere, ma arvan et ikka veel u kuu kindlasti. Ma pole ausalt öeldes veendunud, et kepikõnnis või kusagil mujal peakski oluliselt kõrgemaks minema see pulss? Ain-Alar teab muidugi paremini..

    VastaKustuta
  3. Edu ja vastupidavust spinningutreeningutel!

    trennikaaslane spinningus

    VastaKustuta
  4. Tänan, kulub ära :)

    VastaKustuta