Otsing sellest blogist

esmaspäev, 29. juuni 2009

85 TREENING: KÄIMINE VÄIKESE UJUMISEGA


Üldiselt ei arvaks ju, et käimine tohutu treening on või nii? Aga kui käia 3 päeva järjest söögipausidega - kas see läheks arvesse? Ma arvan et läheb ikka küll, ühe treeninguna vähemasti. Veetsime Triinuga Barcelonas kokku 4 sellist päeva, aga kuna esimene ja viimane päev olid poolikud, siis ma ei tihkaks siia panna rohkem kui 3 päeva käimist. Aga see eest intensiivset. Sest kuidas ikka muidu linna näed, kui mitte ei käi. Ja me käisime nii et aitas, ühest linnajaost teise. Ühelt mäetipult teisele. Sealjuures nägime me ka ohtralt Barca linna. Suurepärast arhitektuuri, meeldivaid inimesi - kes oma lõunamaisele meelelaadile vaatamata võivad olla uskumatult täpsed, luua väärtusi, millest oleks õppida igal põhjamaalasel.

Ka ujumine oli ka minu Barcelona treeningus - ujumine Vahemeres, et mitte vahepeal kaotada veetunnetust, mis, mööngem, on Vahemeres küll hoopis midagi muud kui Kalev Spas, ent ometi on veel nii seal kui siin märkimisväärseid sarnasusi. Ujusin ma Barcelonetta rannavetes, ilusa ja pika liivaranna juures. Triin, mu käimistreener istus kaldal ning jälgis punase pontooniga iga mu liigutust, et vajadusel appi tormata. (See oli kirjanduslik liialdus). Igal juhul oli mõnus ujuda, sest päike lõõskas 35 kraadiga vastu pead ja kui te juhtute n. kiilaspea olema, nagu mina seda olen, siis mõistate, et see muutub ühel hetkel väga kuumavaks :)

Sellised olid siis minu treeningud Barcas, nooruslikus Hispaania linnas, mille külastust võin lahkesti kõigile soovitada. Ning millega tutvumist soovitan küll julgesti kõigile. Oluline on veepudel ligituses hoida ning siis pole midagi karta, veepudel sellepärast, et dehüdratsioon ei hakkaks kummitama - mis kahtlemata sellises kliimas võib juhtuda. Ühtlasi - kõigile kel on vähem juukseid - soovitan soojalt heledat mütsi - sest sedasi ei saa te päikesepistet ning teil on võimalik nautida Hispaaniat täiel rinna, nii nagu meie seda Triinuga tegime.













Hispaanias oli ka muid treeninguid, aga neist teame vaid meie Triinuga ja nii see ka jääb ;)

4 kommentaari:

  1. Kuulus Barcelona maraton, millest teavad ainult perekond Luhatsid.

    VastaKustuta
  2. Eksole Anette! Pead Tommilt veel igasugu ägedaid nippe ja reisielamusi välja pinnima, enne kui Sa ise Barcelonasse lähed :)

    VastaKustuta
  3. käimine läheb vägagi trennina arvesse :) tagantjärele soovin õnne ka.

    VastaKustuta