Otsing sellest blogist

neljapäev, 11. juuni 2009

78 TREENING: PIIBELEHTEDE JÄRELE LÕHNAV METS

Täna tegime treeningu koos Ain-Alariga. Ta on kodumaal käimas, värske Lanzarotte Iron Mani 7s mees, nagu ta on. Ja kuivõrd mul on olnud praktiliselt seitsmes pikk päev järjest tööl, siis oli treening kerge ja lühike. Oluline on märkida, et kui on pingelised ja pikad päevad, siis on liigesed hellad. Ja vigastused on lihtsad tulema. Sel põhjusel Ain-Alar konkreetselt keelas täna tund aega joosta. Jooksime pool. Pirita metsas, natukene kõrval suurtest radadest ja ringidest.

Mets lõhnas värskete piibelehtede ja mändide järele. Ainuüksi see lõhn kaalub üles kõik pingutused. See on kevade või varasuve, armastuse, värskuse, puhtuse lõhn. Mingi imelik looduslik kombinatsioon, mida linnas tegelikult ei olegi tunda - ainult metsas. Selline metsatrenn annab pärast tööd võimsa energia. Sõber Priidul on teooria, et kui kohe pärast tööd trenn ära teha, siis oled kodus palju parem isa, partner, mees, sõber jne. Sõnaga oluliselt parem mees kui siis kui lihtsalt autoga koju sõidad, 2 õlut teed ja telekat passima hakkad. Tõsi, treeningu peale läheb mingi aeg - 2 tundi ja nii. Aga ülejäänud tunnid kodus - puhas kvaliteetaeg.

Nii ja kojujõudes oli meil Teriakikastmega nuudliroog tallehakkliha ja suhkruhernetega. Kõrvale oli veel pasteedisaia. Ma ei tahaks tegelikult maitset siin kirjeldama hakata, sest mõnel, kes praegu seda sissekannet loeb, võib kõht tühi olla...
Aga kirjutan ma seda sissekannet praegu Triinu uue beebiga. See on MacBook. Ja lepime nii kokku, et ta on tõesti ilus nagu väike beebi! Virtuaalne beebi või IT beebi mõistagi.

3 kommentaari:

  1. isegi kui iga päev töölt tulles teed 10-15 min jooksuringi, on enesetunne hoopis teine. Ses mõttes et ei pea tingimata olema nö tasemel sportlane. Tähis on mu meelest see, et saad higi lahti, siis käib veri kõik keha sopid läbi ja puhastab ära. Pärast dušš ja oi kui mõnus. Siis saab sõpradega kohtudes kerge südamega paar õlut lasta, sest oled selleks kõvasti ruumi teinud nahavahele.

    VastaKustuta
  2. ...ja olgem ausad, kui keha laisk ja lohe, siis ei tule ajukoore ja suu vahelisest koostööst ka just šedöövreid...Sinu, Toomas, väljaütlemiste aeroobika on tihtipeale korralik bodypump, kohe näha spordiga vanad sõbrad...

    VastaKustuta
  3. Tere Toomas
    ja kõik kaasaelajad(ujujad-sõitjad-jooksjad)!

    Kirjutan elu esimese kommi, väljaspool tööd, ja olen natuke ärevil.

    Jälgin huviga toimuvat, juba esimestest uudistest peale, kuigi ma ei ole meedia korrapärane jälgija, olen teadlik, sest see on tuttav tee ja paljud minu tee jälitajad andsid mulle teada!!!
    Täpsem ja selgem seletus: http://www.uusvanateater.ee/index.php?page=lavastused&lavastus=8

    Ehk toetame teinekord teist õlast, küünarnukist, tuulest, jne.

    VastaKustuta