Otsing sellest blogist

pühapäev, 14. juuni 2009

79 TREENING: MAGAMISTREENING PISIKESE RATTA JA UJUMISEGA

Nii, semud ja semutarid. Arvasite et ma sel nädalavahetusel trenni ei teegi? Tegin küll. Tegelikult juhtus nii, et reedel kihutasime Triinuga Saaremaale Iffi sünnipäevakontserdile, sest Rock-Hotell on siiski mu lemmikansambel, eksole. Aga nagu öeldakse, et kui inimene on loll, siis pikaks ajaks. Nii ka minuga. Ma nimelt ei pidanud vajalikuks pikki pükse kaasa võtta, sest mul tekkis Tallinnas selline tunne, et ka Saaremaal on soe. 13 kraadi aga pole eriti soe ning plätadega veel eriti. Seega siis tuli vaadata kaubandusest pikad püksid - õnneks olid kaasas botased. Aga kuivõrd reede õhtul oli jube külm, siis jäi Iffi kontsert meie jaoks poolikuks ja selle üle on mul siiani tuline kahju. Järgmine kord ma võtan kontserdile minnes hästi soojad riided kaasa ja ei ole enam nii rumal. Aga see selleks. Reedel muud midagi ei juhtunudki.

Laupäev algas paljutõotava vihmaga ning terve päeva sadas - nõnda et laupäeval oli meil korralik magamistrenn. Magamistreening on vajalik siis kui miski eriti enam ei huvita ja trenni teha ka ei jaksa või ei taha. Tegelikult olin ma täiesti väljapuhkamata. Palju tööd ja trenni viimase 10 päeva jooksul ja väga vähe unetunde - (keskmiselt 6 öö kohta) olid mu tühjaks pigistanud nagu svammi. Ja siis polegi midagi imestada, et laupäeva me sisuliselt magasimegi maha :)

See eest pühapäeva hommik algas kell 7:30 hommikusöögiga. Triin on selline tüdruk, keda hakkab see väike vastik nälg hommikul kohe piinama. Võrdlemisi vara. Muu ei aitagi kui tuleb tal kõht korralikult täis sööta, siis on kohe hea tuju ja rõõmus meel. Nii siis juhtuski. 8:30ks olime valmis ning pakkisime ennast vihma vastu sisse. Järgnes rattasõit nii rattateel kui metsas.

Trincu uus ratas ja minu Tomm30 said väga korralikult Saaremaa poriga kaetud ning testitud nii metsas terviserajal, kruusateel kui asfaldil. Head rattad, pidasid kenasti vastu. Sõitsime tegelikult üsna vähe u 12 km - aga asi seegi. Metsas on muide km hoopis pikem kui maanterattaga mööda teed mõõta. Aga selle eest oli lõbus.

Sportlik päev jätkus GOSPA basseinis - mille keskel on selline ümar post. Ujuda tuligi ringe ümber posti, mis oli päris naljakas. Ujumistreeningut võib samuti pidada pigem veetunnetuse saamiseks - sest ega korralikku trenni seal täna ei tehtud.

Igal juhul võin ma kokkuvõtvalt öelda, et see kirjeldatud nädalavahetuse trenn oli üliväärtuslik. Ilmselt palju olulisem kui kõik teised eelmise nädala treeningud kokku. Sest see taastas. Aitas taas inimeseks saada ning ennast leida. Lisaks usun, et homme olen ma treeningus palju tugevam kui eelmisel nädalal. Sest tunnen ennast puhanuna ja heas vormis olevana.

Saaremaa kohta võib öelda kokkuvõtvalt, et selles saares on midagi mis lõõgastab. Võtab pinged maha ja teeb Sinust Inimese suure algustähega - nagu kunagi öeldi. Kuidagi on sattunud nii, et ma olen Saaremaale mingi nipiga jõudnud alati siis kui on julm väsimus või lihtsalt raske olla. Ning ilma eranditeta tulen ma sealt tagasi rõõmsana ja puhanuna. Selline mõju on sel väikesel armsal saarel minule.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar