Otsing sellest blogist

reede, 15. mai 2009

ARZTIL

Käisin kohustuslikus tervisekontrollis Medicoveris, st seda, et mul on korralik tööandja, kes inimese eest hoolt kannab. Üldtulemus oli väga okei. St silmad on natukene kuivavõitu ja peab tilku panema, aga näevad nagu pikksilmad - kaugele ja hästi. Samuti tuleb rattaga sõita rattaprillidega ning korralikud päikeseprillid tuleb ka osta, mitte Hiinas tehtud suitsutatud klaasidega illuminaatorid, nagu mul praegu on. Need võib minema visata - vihjati läbi lillede :)

Aga verd võeti, kaaluti, pikkust ja vererõhku mõõdeti, uriiniproov, südame kardiogramm tehti, vaadati reflekse, kuulati, vaadati lihaseid jne. Ühesõnaga kõike asju.

Triatloni harrastuse uudise peale vaadati mind pika pilguga. Arst ütles, et ujumine on hea - rattaga sõida - aga miks sa jooksma pead? Jooksmine küll ei sobi Sulle. Mis on iseenesest ju õige - sest ega mulle teab mis palju joosta ei meeldi. Aga see selleks. Jooksma ma pean, sest muidu triatloni ei läbi. Nii et ma kavatsen edasi joosta ja tänagi jooksutrenni teha. Kui pikalt ma pärast Pühajärve triatloni jooksen, seda ma lubata ei oska. Aga ratast ja ujumist tahaksin küll edasi treenida. Need mulle kohe istuvad.

Nii, aga siis toidunõuannate kohta. Kõigepealt tuleb hommikust süüa kohe kui tõused. Varakult ja soovitavalt midagi sooja. Mitte võikusid, vaid pigem putru või omletti või muna vms. Muide Trincu sööb n. kohe kui tõuseb - läheb kohe voodist külmkapi kallale ja enne kui silmad lahti teeb, teeb kapiukse lahti! Nii et ma peaksin esimest korda sööma juba kusagil 6 ajal. Aga igal juhul enne 8t, sest magu on esimene organ mis tõuseb :) - siin võib mul olla üks teine teooria, aga ma praegu sellest ei kirjuta... :) :) :)

Nii, õhtul pärast 19t palun mitte eriti süüa võimalusel. Kui just peab, siis on sooviav greipi süüa või keefiri juua. Ühtusöögi võiks enne 19t sisse süüa. Ja üldiselt kartuli asemel riisi - keedetud ning seejärel praetud riisi. Ning sealiha pole tarvis eelistada, selle asemel kõiki muid lihasid soovitati.

Ja mis oli huvitav - kui ma särgi ära võtsin, ütles arst: "No teil pole ju üldse rasva, mis siis et kaalu on palju". Mis oli mõistagi palsam minu kõrvadele. Okei, natukene mul kõhu peal on rasva ka, lepime kokku, et see on tõde. Aga musklit pidi ka olema. Ja mis eriti oluline, muskel kaalub palju. Ilmselt on siinkohal paslik meenutada, et ma olen u 6-7 aastat tegelenud jõusaalitreeninguga. Nõnda et minu normaalkaal võiks olla kusagil 92 - 98 kg piires. Jah, praegu on rohkem, aga küll ta väheneb.

Eelmise tervisekontrolliga võrreldes oli vererõhk vähenenud, mis on hea. Mitmed teised kriitilised näitajad olid ka kolinud normi poole. Nii et võib öelda - treening mõjub inimese tervisenäitajatele hästi. Hea tuju on kohe :)

7 kommentaari:

  1. Mis organ see enne tõuseb siis?

    VastaKustuta
  2. Mis värk, mis värk!!! Et magu ärkab esimesena??? Nõuvei!!! Mul ärkab alles tunni aja pärast peale püstiajamist. Arstid on ohmud. Kõik teised ka. Ja pealegi, mida mida mida, sea söömine peale 19 on väga mõnna eksole. Tomm, mulle tundub, et sa muutud aina rohkem mingiks fanaatikuks, kes teistsuguseid ei salli ja mul on kuri kahtlus, et mingi aja pärast tekkib sul kiusatus neid hävitada. Teistsuguseid ma mõtlen. Hirm. Pean ettevaatlik olema. Mis puutub lihasmassi, siis lubage uhkusega teile öelda kõrgeauline Tommike, et mul on täpselt sama palju lihaseid nagu sinul. Punkt. Ja üldse, pinguta pinguta rohkem, nii mõnedki fännid pole nii heatahtlikud nagu enamus siinkommijaid. Mina olen kuri ja valmis isegi raja ääres sõimama. Kõva häälega ja üldse. Niisiis ootan tulemusi. Mitte halisemist ja hala eksole.

    VastaKustuta
  3. Ja veel.
    Mis autoriteet see Triin siin nüüd maoärkamise asjus on ah??? Respekt eksole, aga tahaks õiendada.

    VastaKustuta
  4. Oioioi, A.O. kus nüüd kurjustab! :))) Ma arvan, et Tommi point siin on see, et hommikusöök o n kõige tähtsam söögikord kogu päevas ;-) Ja see, et mina söön nn "enne kui ärkan" - noh, mul on kogu aeg ka lõbus tuju ja positiivne meel ja ei porise. Ja me mitte ainult ei salli, vaid lausa palavalt armastame Sind A.O. Vot nii! :) Trincu

    VastaKustuta
  5. Kui tomi trennid nüüd vaikselt pikenema hakkavad, siis sööb ta kogu aeg. Enne ärkamist, peale ärkamist ja käib öösel ka söömas. Ära proovitud värk.

    VastaKustuta
  6. Näiteks minu motivatsioonist trenni teha moodustab vähemalt poole teadmine, et siis võin ka rohkem süüa ;) Kui õhtul trenn tulemas, siis võib süümepiinadeta peale lõunat paki komme sisse ajada (ja kui süda pahaks läheb, siis tuleb natuke vett peale juua). Tavalisel päeval, kui trenni ei tee, tekivad sellest süümekad.

    VastaKustuta