Otsing sellest blogist

esmaspäev, 1. veebruar 2010

15: IN THE LOOP JALGRATTAGA

Mul on nohu. Mitte enam väga hull, aga mitte ka väga leebe. Õues veel trenni teha ei julgenud täna ja olin jällegi sisetingimustes. Oma maja all asetsevas jõusaalis. Istusin aga jalgrattaselga, panin filmi In the Loop mängima ning hakkasin väntama. Film on väga hea, jutustab meile bürokraatiast ning bürokraatidest ning kui ma ei eksi, siis teeb isegi natukene valitsuste vahelise bürokraatia kulul ka nalja. Ma päris lõpuni filmiga ei jõudnud ja tegelikult poleks aus Teile ka lõppu ära rääkida, sest kõigepealt näitab seda kino Artis ja siis muidugi ETV ka - mille eest ma kavatsen hea seista.

Tegelikult on see jalgrattal filmivaatamine saanud mulle juba vaat et heaks harjumuseks. Heaks seepärast - et tegelikult saan ma nii teha oma tööd. Üks osa mu tööst on nimelt filmide vaatamine ja valimine ETV tarbeks. Teisalt on see hea seepärast, et ma saan teha oma treeningut. Kaks ühes pakk ja väga hea sealjuures.

Nii, aga pärast ratast, mida ma väntasin 60 minutit - mis taas ei tundunud kauem kui 10 minti - lubasin omale mõned jõusaaliharjutused samuti. Mis lubasin. Pidin tegema, sest ega ma endiselt pole jõusaali usku tagasi pöördunud. Kuigi, mööngem veidi lihtsam oli teha neid juba, aga meeldimisest on asi endiselt kaugel. Aga mine sa tea, kui nii edasi läheb siis hakkab võib-olla uuesti meeldima kah. Aga rattasõidu, triatloni ja ujumise vastu jõusaal lihtsalt ei saa. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar