Otsing sellest blogist

kolmapäev, 3. veebruar 2010

16: HARKU METS JA SUUSALUMI

Kuivõrd eile õhtul oli kliima soodne ja seltskond meeldiv, siis Harku metsas suusatamas käia tundus ainumõeldav lahendus nimetatud situtasiooni draamatilise kergenduse saavutamiseks. Ehk siis teisisõnu tegin tunni ja viieteist minuti pikkuse suusaretke. Kohal olid ka Priit Salumäe, Gaspar Sukk ja Virgo Neeme ning samal ajal kui nemad korralikku trenni tegid, üritasin mina oma olematut suusatamisoskust muuta äärest talutavamaks. Kas see õnnestus? Ma tõesti ei tea. Kohati ma ei jaksanud vabastiili sõita ja tegin murdmaaliigutusi, siis jälle natukenen üritasin sõita rahulikult uisku. Aga ega siin muu ilmselt ei aita kui lihtsalt praktika. Kodus diivanil võime olla kõik kõvad mehed suusatamisnippe väljamõtlema. Aga lõppkokkuvõttes loeb ikkagi sõidetud aeg ja tehtud treeningud, mitte muu. Rajal oli ka Henrik Roonemaa, kellega me ühel päeval omale suusad soetasime ning ka tema läks vapralt vastu võrdlemisi pikale suusatrennile.

Väike progress on toimunud küll ja mulle sellest esialgu piisab. Neljapäeval on plaan minna Rene Meimeriga väikesele suusatiirule ja usun, et sellest on kindlasti palju abi nii tehnika kui suusasõiduvaimu suhtes - sest Rene kogemus on lihtsalt väljendudes võimas.

Kui ma nüüd eriti tubli olen, siis teen homme kaks trenni ja sõidan törtsu ratast ka veel peale. Aga vaatame seda siis homme jooksvalt. Praegu lõppes just ETV2 pealt Ashes to Ashes - eriti hea politseisari BBClt. Ja hea meel on teatada, et teise hooaja osad on samuti ETVl olemas ning need tulevad kohe pärast esimest hooaega ETV2s otsa. Nüüd aga ma-ga-ma! Head und!

4 kommentaari:

  1. Tule laupäeval Kõrvemaale sõitma. Ise valid, kas 16 või 38 km. Kui võistlust ei viitsi kaasa teha, saad vähemasti heas seltskonnas mõnusa trenni. Vaata lähemalt: www.jooks.ee
    Valdo

    VastaKustuta
  2. Tere Toomas,
    Sa muidugi valisid väga raske lumeolu sellel päeval, kui harkus kokku saime. Palju sellest, et ei jaksa võis kanda selle süüks, et rajal põhja polnud ja lumi ei kandnud absoluutselt. Kõikidel oli raske. Aga tore oli sind üle mitme aasta näha. Võiksid mõnel päeval teada anda, et kuhu sa suusatama lähed, äkki organiseerime veel mõne kohtumise lumistes metsades :)

    VastaKustuta
  3. PS. Rapunzel on tõesti hea.

    VastaKustuta
  4. Valdo, 16 km on mu jaoks veel veidi kosmos.
    Usutavasti olen ma järgmisel aastal suusavormis - mis lubab Kõrvemaadele ja Tartutele mõelda.
    Tõnis - tore oli Sind ka näha. Annan mõnipäev märku jah kui Harkusse minek on. :)Tomm

    VastaKustuta