Otsing sellest blogist

pühapäev, 10. jaanuar 2010

IS2:4 SULNIS TALVEILM JA LUMELÕHN

Pühapäev oli eriliselt ilus ja päikeseline talvepäev - just selline, mis meie jaoks tähistab ideaalset talve - kaunist Eesti talve. Mistap me läksime Triinu ja koertega kõigepealt kogu seda ilu nautima Kaberneeme, mere äärde ja oli eriliselt meeldiv lumelõhnaline hullamine ma ütleksin.

Aga kuivõrd sellest jäi treeningu mõttes väheks, õigem oleks öelda mingit treeningut selles ettevõtmises ei olnudki, siis läksime napp tund hiljem Harku rajale suusatama. Eelnevalt eemaldasin ma oma vanadest tossudest sisetallad ning panin suusasaabastele põhja, lootuses, et nii ei väsi jalad ehk ära. Ja see oli väga mõistlik samm. Sõitsime umbes tund ja alles viimasel viiel minutil hakkasin tundma kerget väsimust jalataldade all. Nii et see sisetald kindlasti aitab - ilmselt hoiab jalga kindlamalt paigal.



Vabastiil tuli täna paremini välja kui kunagi varem ning vaatamata sellele, et suutsin täiesti laugel maal korra kukkuda ning et ühel momendil läksid jalad risti - mis oli äärmiselt veider ja nagu ma kaassuusatajate nägudest nägin ka võrdlemisi naljakas vaatepilt, tundsin, et natukene hakkab suusatamine tulema. Mingil momendil tekkis rütm sisse ja siis kasvas kiirus päris suureks. Suusatamine on endiselt mõnus ja mulle meeldib see iga päevaga rohkem. Triin oli ka väga tubli suusatüdruk, lasi mäest alla nii et lokid lehvisid ja paaristõuked tulid ka soliidselt välja.

Endiselt on suusatamine hiiglama lõbus meelelahutus ja seda vaatamata külmale ilmale.

2 kommentaari:

  1. Et kas panid lisaks või asendasid originaal-suusasaapa sisetalla tossu sisetallaga?

    Täna toimus Mulgi Uisumaraton, kui sa veel uisud alla saaksid ja nii heal träkil nagu täna Viljandis olid, oleks heaolukilkeid ilmselt rohkem. Nimelt on uisutamine mahutreeninguks suusast parem asi, sest pole tõuse (sic!) ja saab hoida ainult seda tempot (loe: pulssi), mida vaja!

    VastaKustuta
  2. Tere doktor,
    panin sisetalla lisaks olemasolevale tallale :)
    Uisutamine kõlab mu jaoks samamoodi hetkel nagu kosmos, mäletan veel väga selgesti kuidas ühes mängus ajakirjanikud vs. HC Dreamland Queens klobisid kaks pealtnäha väga õrna daami mu kere jääl täiesti kuumaks. Nii et uisutamisega ma natsa ootaksin :) Tomm

    VastaKustuta