Otsing sellest blogist

pühapäev, 18. aprill 2010

MIKS EI OLE OLNUD LIGI NÄDAL ÜHTEGI SISSEKANNET?

Sõbrad ja sõbratarid, põhjus miks ma ei ole siiani kirjutanud peitub peaasjalikult kahes pisikeses nüansis. Esiteks olin komandeeringus Prantsuse vabariigis, Cannes'i linnas. Teiseks - ei olnud paraku võimalik sellest kaunist paigast ära lennata, mistap olime sunnitud kahe sõbraga võtma auto ning tegema piiisikese reisi läbi Euroopa.

Sestap ma kinnitan Teile, juba järgmise nädala teisipäevast hakkavad taas ilmuma korrapärased postitused ning ma plaanin alustada kõigepealt kahest trennist Cannes'is ning ühest treeningust mille just lõpetasime hr. Paul Liljega Stockhlomis. Ja muidugi kirjutan ma ka meie Euroopa road-tripist, ehk kuidas me 27 tunniga sõitsime maha 2500 km.

Moel või teisel on mul väga tõsine võimalus jõuda esmaspäeva hommikuks koju. Ja see on praegu küll väga armas perspektiiv!

4 kommentaari:

  1. njahh, teisigi hädalisi mööda euroopat laiali. mu oma elukaaslane kah keset itaaliat. ja bussiga sõidab sealt koju terve igaviku.

    aga kui olen ise autoga euroopas käinud, siis olen ööbimiskohas hommikul ikka väikese trennitiiru teinud :). kasvõi kiirtee parklas :)

    A

    VastaKustuta
  2. Tule koju rattaga, siis saad ühendada meeldiva kasulikuga.
    R.

    VastaKustuta
  3. Hei A, õige jutt. Meie pääsesime ikka väga lihtsalt - nii et pigem oli see seiklus kui kurnav kogemus.

    R. Nii lihtne see nüüd ka ei olnud ;)
    Tomm

    VastaKustuta
  4. Head tagasijõudmist. Stockholmi maratonil on kirjas tänase seisuga 118 Eestlast (neist 30 naist). Jõudu ja tervist maratoniks valmistumisel.

    VastaKustuta