Otsing sellest blogist

reede, 9. aprill 2010

47: 11 KM KOOS PEATREENER PRIIT AILTIGA

Eile pärast tööd leidis aset suurejooneline treening koos Priit Ailtiga. Tõsi, esmalt kulgesin ma piki Pirita teed kodust kuni Lillepi ringini üksi. Ma küll märkasin Ailti ja Matit jooksmas ning üritasin neile ka kiiremas tempos järele jõuda. Aga esimesel ringil see kahjuks ei õnnestunud. Tegin mõned harjutused ja venitused ning lonkisin neile vastassuunas vastu. Lõpuks sain nad kätte, ning edasi treenisime siis juba koos Ailti ja Matiga (vabandust kui nimega eksin), kes tegid minu jaoks kiires tempos trenni. Esimesed 300 m oli pagana raske nendega sammu pidada, aga pärast poolt kilomeetrit läks kergemaks. Lillepi ring on ligi 2 km pikk. Lasin selle ringi siis lisaks tavapärasele 9 km otsale.

Priit näeb puhkehetkel välja selline:

Mati treenis võistluseks - seega oli tal hästi kerge treening ning ta keeras pärast Lillepit boksi. Mõtlesin et väänan jube hea nalja oma meelest ja kutsusin Priitu kaasa - et saada mind Kadrioruni ära (Umbes Pirita TOP - Kadriorg), mille peale Ailt ütles, davai, miks mitte. Sealjuures pidi Priit veel Velotrekile tagasi jooksma, sest juhtumisi oli tema masin seal. Hull mees!

Nii, aga tagasi jooksime siis juba rahulikus tempos, vahepeal tegime ka kiirkõndi. Muide mu eelseisvad treeningud näevad ette ka selliseid jookse, kus ongi 7 minutit jooksu, 3 minutit kõndi. Ühtlasi muide tegime Priit Ailtiga eile valmis treeningplaani kuni Vätternrundanini - ja lubage mul öelda, see tuli vägagi võimas ja üsna raske. Aga samas väga individuaalselt mulle sobilik - sest korrigeerisime päris paljud treeninud mu päevakavaga vastavaks. Näiteks kui on ikka raske päev - Tööotsijaga sõit Viljandisse - siis treeningu mõttes on puhkekas - aga muus osas kasutasime ära ikka kõik võimalikud variandid.

Kui trennist koju jõudsin, siis higi jooksis, nagu oleksin dušši all käinud. Aga samas olin enda üle uhke ka. Esiteks, et kestsin kiiremat tempot 2 km päris hästi ja teiseks, et kokku tuli 11 km jooksu. Jah 11 km võib olla väike samm mõnele pikamaajooksjale, aga see oli motiveeriv ja suur samm eile mulle.

2 kommentaari:

  1. võimas! sa oled ikka... super, ausalt!
    ma parem ei ütle, kui palju või pikalt ma praegu jaksan :))), aga ma mõtlen, peamine, et inimene püüab ja teeb. kui ma ka kord 11 km-ni jõuan, siis ma kirjutan endale aukirja :)

    A

    VastaKustuta
  2. aga sa ju oled pühajärvel võisteldes palju pikema jooksudistantsi läbinud. kuidas siis kõigest 11 km selliseid emotsioone esile kutsub? :P

    VastaKustuta