Otsing sellest blogist

pühapäev, 4. aprill 2010

45: PAREM KOHE HOMMIKUL KUI KUNAGI HILJEM

Pühapäeva hommik on ju peaaegu alati mõnus moment. Ja väga varakult pühapäeviti ma küll ei poolda treenimist. Siis tasub ikka perega pannkooke võtta ja chillida ja kohvi juua ja niisama laiselda - kui vähegi võimalik.

Kell 12 algas mul täna Vikerraadios koos Vaikoga Keskkütte nimeline saade ja Trincu pidi suhteliselt varakult Laule Tähtedega tegema minema. Kell oli umbes 10:25 ja mulle näis, et see on paras aeg treeninguks. Parem kohe ära teha, kui kusagile pühapäeva peale suvalisse pärastlõunasse ette jätta.

Kiire riietevahetus, Triin tööle ja ise jooksurajale. Lasin suhteliselt rahulikult 7 km joosta piki Pirita teed. Viimasel ajal ongi see millegipärast kujunenud mu põhiliseks jooksupaigaks. Kui ma üksi jooksen, siis kuulan muusikat. Seekord oli Morrissey nii kena ja pakkus mulle muusikalist külakosti kõigi 41 minuti jooksul, mis edasi tagasi Pirita tee läbimiseks läks. Seekord ma alustasin Russalka juurest, sest 12 oli eeter. Tavaliselt tuleb ring suurem. Seda tahtsin veel ka lisada, et soojaga on ikka mõnus joosta. +4 kraadi pole muidugi teab mis soe, aga parem ikka kui miinuskraadid. Mulle meeldib soe, kevad meeldib ka. Väga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar