Otsing sellest blogist

esmaspäev, 16. november 2009

KOHUSTUSLIK (TELEAJA)KIRJANDUS

Kui Te juhuslikult ei vaadanud laupäeval saadet Sind otsides, siis ma julgustaksin väga Teid seda saadet ETV kodulehelt järele vaatama. Kuivõrd ma töötan televisioonis 7 aastat, olen seda õppinud ning teen ise saateid, siis need kolm nüanssi annavad mulle õiguse midagi saadete kohta arvata.

Vahur Kersna "Sind otsides" oli minu hinnangul ERRi ajaloo kõige parem saade. Pärast selle vaatamist tundsin ma end liigutatult, hästi, veidi õnnelikultki. Nii peakski juhtuma inimestega. Selline võikski olla televisioon.

Ma ei tea, mida Vahur täpselt tunneb pärast sellise saate valmimist. Kahtlemata on ise teha midagi muud kui kõrvalt vaadata. Ent ometi, ma usun et tal on vaikselt hea meel, et midagi nii ilusat ja head ilmavalgust nägi.

Samuti julgen ma arvata, et kõigile tudengitele ja teletöötajatele Eestis, peaks see olema kohustuslik lektüür, samuti kõigile kriitikutele paberväljaannetes. See on standard. "Sind otsides" on peaaegu, et ideaal.

11 kommentaari:

  1. (Aja)kirjanikutööst kaugelseisva inimesena arvan, et kui saade haarab endasse, paneb kaasa mõtlema ja ei unune järgneva 24 tunni jooksul, siis ei saagi muuga tegu olla kui väärt(tele/aja)kirjandusega.
    Aga see mu isiklik ja subjektiivne, mõistagi.

    VastaKustuta
  2. See oli tõesti väga emotsionaalne saade. Ja lõppes just õigel hetkel, mis andis võimaluse järgnevat oma peas edasi veeretada.
    Valdo

    VastaKustuta
  3. loodetavasti ei kaota järgmised osad etteantud taset

    VastaKustuta
  4. mulle ka väga meeldis see saade, vaatasin veel kordustki.

    VastaKustuta
  5. noh tom!
    Kas spordienergia on täitsa väljas?
    Kas kilosid on hakanud tagasi ka tulema?
    Sa jätsid suure hulga järgijaid ula peale

    VastaKustuta
  6. kahtlemata kõva saade. aga kas ajakirjandus? pigem siiski meelelahutus. neid kahte asja lahutab ju ookean.

    VastaKustuta
  7. Tere sõbrad, energia väljas pole, tervis on küll. Kõigepealt oli põskkoopa põletik, siis käisin reisil - sain enam vähem terveks, siis järgnes gripp, millest praegu üritan taastuda - ilmselt see kõige popim vorm oli... Aga plaanid on sel aastal isegi ma ütleksin väheke põnevamad kui eelmisel aastal, nõnda et kohe kui terve läheb lahti IS2!

    VastaKustuta
  8. vabandust, misasi sul lahti läheb? :P

    VastaKustuta
  9. IS variandid: Iltas Sanomat, Islandi domeen, Lexuse mudel või Inimene Suudab? :)

    VastaKustuta
  10. ahsoo :D ma mõtlesin et Inimene Suudab projekt on läbi, sest Toomas tõestas väga edukalt, et jah, inimene suudab.
    nüüd tuleks näiteks teha projekt... kasvõi Teised Inimesed Ka Suudavad, ehk siis üritada rohkem inimesi triatlonisse haarata.

    VastaKustuta