Otsing sellest blogist

kolmapäev, 23. detsember 2009

ÜKS MÕTE PÜHADE KOHTA

Tegelikult ei ole see üldsegi minu mõte, vaid Kaarli koguduse abiõpetaja Jaak Ausi oma. Aga kuivõrd mulle tundus see ühe jõulukontserdi eel öeldud mõte hea olevat, siis otsustasin seda Teiega jagada.

Mõte oli umbes selline: Inimestele tundub, et Jõulud on tohutult harras aeg, kus tuleb olla vaikselt ja rahulikult ning olla pigem hästi tagasihoidlik, ehk otsapidi vagagi. Tegelikult on jõulud rõõmu aeg. See on aeg, kus tuleks olla õnnelik ja tunda heameelt ja võtta elu mõnuga.

Siis seda ma soovingi Teile, et see oleks rõõmus jõuluaeg, mis tulemas on. Rõõmus ja äge ning et saaks palju nalja. Olge vahvad!

1 kommentaar:

  1. Mina arvasin ka alati, et on harras ja pühalik ja rahulik aeg, kuni sain paar päeva tagasi kokku Bahamalt siia "külmale maale" ümberasunud vanema abielupaariga. Nad kirjeldasid oma jõulupidutsemist, kus ei puudunud lookas laud, kuid mille juurde käis sõprade ja perega mõnus koosolemine. Nende silmades oli eriline sära, kui nad sellest jutustasid! Kujutasin ette nende maja, mis oli kindlasti jutuvada ning laulmist ning nalja täis. Ja esimest korda mõtlesin just nii nagu Jaak Aus ütles... miks mitte just rõõmustada ning olla õnnelik lähedaste seltsis. Ma peaaegu tundsin kadedust ning oleks hea meelega tahtnud nende pere hulka kuuluda :)

    VastaKustuta